Monday, June 1, 2009

Di keHeniNgan maLam..

assalamualaikum....

sunyi yer malam nie.....hmmm....

tiba-tiba hati ini terdetik suatu nikmat yang dikurniakan tuhan...perlu kah perasaan ini hadir???

KERINDUAN....
suatu perasaan yang sukar untuk ditafsirkan..
masih lagi kurang pasti pada siapakah seharusnya perasaan ini dicurahkan...
aku masih seperti yang dulu...
seorang gadis yang riang,pemalu,banyak berkata2...
tetapi menepis segala utusan cinta yang datang...
bukan niat untuk menyakiti kalian...
tapi bagiku apabila perasaan ini lahir tetapi bukan 100%,lebih baik ku undurkan diri dahulu kerana aku tidak mahu kalian terasa seksa pada kemudian hari..maafkan aku sahabat2ku..
adakah mencintai tetapi tidak memiliki adalah adil???
aku seperti insan lain...
ingin disanyangi dan dicintai dari keturunan adam...
setiap hawa akan mempunyai perasaan seperti itu...
aku keliru untuk membuat keputusan...
apabila suatu keputusan itu akan pengaruhi segala kehidupan ku..
aku takut untuk segala nya...
tapi aku tahu...
segala yang datang adalah takdir dari Dia....
Dia tahu segalanya...

aku juga seperti gadis2 lain...
mempunyai perasaan pada keturunan adam...
bukan niat untuk lebih dari yang diharapkan...
sekadar berharap dikurniakan insan seperti dia...
tetapi tidak semua insan adalah lengkap dari segala ciri...aku tahu itu...
aku sekadar mengharapkan keturunan adam ini dapat membimbingku kejalan yang diredhai n memberi kebahagian kepadaku selagi ku bernafas didunia yang fana ini...

aduhai...
terlalu jauh aku menyimpang...
tetapi tidak salah rasa ye apabila mempunyai perasaan seperti ini..
sewaktu aku menulis blog ini,aku tertarik dengan lagu ku harap cinta dari nowseeheart...
lirik dia sungguh menyentuh perasaan ini...


KU HARAP CINTA...
ku harap kau cuba memahami

luahan hati ini yang ingin dicintai

ku harap kau dapat menghayati sentuhan jiwa ini yang ini yang ingin disanyangi...

tiada balasan

yang ada hanyalah alasan..

tiada jawapan

yang ada hanyalah persoalan

dimanakah kejujuran

dimanakah ketulusan

dimanakah keikhlasan

dimanakah kejujuran

kerana tuhan hanya mahukan kejujuran keikhlasan

CINTA

kuharap kau dapat menghayati sentuhan jiwa ini yang ingin disanyangi

ku harap kau cuba memahami

luahan hati ini

yang ingin dicintai

kuharap kau dapat menghayati

sentuhan jiwa ini

yang ingin disanyangi....

dimanakah kejujuran

dimanakah keikhlasan

dimanakah ketulusan

dimanakah keikhlasan

kerana tuhan hanya mahukan kejujuran keikhlasan

CINTA...






2 comments:

  1. mak aih...menjiwe lak kaw kt cniiiiii!=)

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    tetibe lak datang ilham di tengah malam...
    huhuhu...

    ReplyDelete